The journey continues - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Erik Harmsen - WaarBenJij.nu The journey continues - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Erik Harmsen - WaarBenJij.nu

The journey continues

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

22 Juni 2014 | Nederland, Doetinchem

Hoi allemaal!

Op dit moment ben ik al weer twee maanden in Nederland. Het voelt goed om in Nederland te zijn, maar zoals een aantal van jullie weten, vertrek ik weer naar Azië. 23 juni vertrek ik vanuit Amsterdam naar Shanghai, waar ik enkele weken zal blijven. Vervolgens vlieg ik door naar Siem Reap, Cambodja. Daar zal ik voor het komende half jaar aan de slag gaan bij Pactics.

Ik heb veel positieve reacties gekregen over mijn vorige reisverslagen. Ik ben daarom ook van plan om dit te blijven doen. Daarnaast ben ik ook van plan om af en toe een video te maken. Dit laat iets beter zien hoe het leven is in Cambodja.

Ik kijk er naar uit om jullie reacties te lezen!

• 22 Juni 2014 - 23:23

Wilma Harmsen:

Hallo Erik

Ik wil je vadt een goede vlucht toe wensen. En zal met plezier je verslagen lezen. Succes met alles wat je gaat doen. Groetjes

• 23 Juni 2014 - 11:36

Annemieke Roelofs:

Hallo Erik,

Een hele goede reis en veel succes met je werk in Cambodja! We zijn benieuwd naar je belevenissen in het verre oosten! Groetjes Wim en Annemieke

• 23 Juni 2014 - 12:58

Inge:

Heey lieve broer! Voor als je dit nog leest... goede reis!!
    Ik zal je natuurlijk weer blijven volgen hier. Kom maar snel weer thuis:)

Xxx Inge

• 23 Juni 2014 - 19:37

Henrice:

Een fijne reis! Ik stond op het punt je te sms-en, Nederland heeft gescoord!.....maar ik heb geen nummer van je, hahaha. Maak er een fijne tijd van! groeten van de familie hier, Henrice.